PEUGEOT a câștigat premiul “Car Design Award”

Premiul “Car Design Award”, onorează anul acesta marca PEUGEOT la categoria “Brand Design Language” pentru limbajul stilistic transversal, care se exprimă prin întreaga sa gamă de produse

Matthias HOSSANN

Matthias HOSSANN, Director de Design pentru marca PEUGEOT, a fost foarte încântat să primească premiul, o importantă recunoaștere internațională, asociată cu marele succes comercial al celor mai recente produse ale mărcii PEUGEOT.

Premiul pentru design auto mondial a fost înființat în 1984 de Fulvio Cinti, fondator și redactor-șef al Auto&Design.

Câștigătorii premiului pentru design auto au fost întotdeauna selectați de un juriu format din experți, reprezentanți ai unora dintre cele mai prestigioase reviste de automobile din lume, pentru a garanta o judecată imparțială pe scena mondială a designului auto.

Ceremonia de premiere a avut loc digital la Mauto – Muzeul național de automobile din Torino – și a fost difuzat pe canalul YouTube, oferind publicului din întreaga lume posibilitatea de a viziona evenimentul.  Cei 10 finaliști au fost evaluați la cele trei categorii de premii (“Production Car”, “Concept Car” și “Brand Design Language”), iar trofeul a revenit mărcii PEUGEOT la categoria “Brand Design Language”.

Categoria “Brand Design Language” evaluează design-ul mărcii, modul în care un brand își exprimă codurile și valorile printr-o gamă de produse coerentă și atractivă.

În calitate de Director de Design al mărcii PEUGEOT, Matthias HOSSANN este foarte onorat de această recunoaștere importantă pentru marca PEUGEOT: “Sunt încântat să primesc acest premiu. Vine într-un moment crucial pentru Marcă care, cu noul PEUGEOT 308, duce designul și personalitatea la un nou nivel, chiar mai îndrăzneț și mai inovator. Noua noastră imagine de marcă a fost inaugurată odată cu noul PEUGEOT 308 și a revoluționat modul în care ne comunicăm valorile. Rădăcinile Mărcii se adâncesc într-un trecut glorios, dar ne proiectează în același timp într-un viitor interesant.”

Premiul confirmă consecvența cu care marca PEUGEOT evoluează în materie de dinamism și urcare în segment, cu linii îndrăznețe și puternice, în concordanță cu rădăcinile istorice ale unei Mărci născute în 1810.